Ontdek de beschikbare motoren per versie
Benzine (4) | |||||
TCe 120 GPF | vanaf 22.575 € * | vanaf 24.875 € * | |||
TCe 140 EDC GPF | vanaf 29.625 € * | vanaf 33.225 € * | vanaf 31.375 € * | ||
TCe 140 EDC GPF | vanaf 29.625 € * | vanaf 33.225 € * | vanaf 31.375 € * | ||
TCe 140 GPF | vanaf 27.775 € * | vanaf 29.775 € * | |||
Diesel (2) | |||||
Blue dCi 115 | vanaf 27.525 € * | vanaf 29.625 € * | |||
Blue dCi 115 EDC | vanaf 31.475 € * | vanaf 33.475 € * | vanaf 33.225 € * | ||
Hybrid Energy (1) | |||||
E-TECH Plug-in Hybrid | vanaf 34.475 € * | vanaf 36.575 € * | vanaf 38.575 € * | vanaf 38.325 € * | |
Aanbevolen catalogusprijs BTWi
Gedetailleerde specificaties
prestaties - verbruik :
prestaties - verbruik :
prestaties - verbruik :
Meer informatie over de motoren
TCe 115 GPF
Polyvalent tot in de kleinste details
Deze motor van 1,3 l met 115 pk is het ideale compromis tussen comfort en dynamiek, en past zich moeiteloos aan je verwachtingen aan. Kortom, jouw beste maatje onderweg. Rij zonder zorgen!
TCe 140 GPF / TCe 140 EDC GPF
Optimaal op elk vlak
Met zijn koppel van 240 Nm en vermogen van 140 pk, is deze 1,3 l turbomotor met directe inspuiting beschikbaar met een handmatige versnellingsbak of een automatische versnellingsbak met dubbele koppeling en zeven versnellingen. Zijn pittige, dynamische acceleraties staan garant voor optimaal rijplezier.
TCe 160 EDC GPF
Rijplezier verzekerd
Met zijn koppel van 270 Nm biedt deze 1,3 l turbomotor met directe inspuiting en een automatische versnellingsbak met dubbele koppeling en zeven versnellingen je maximaal rijplezier. Klaar voor nog betere prestaties? Kies dan de Sportmodus via je MULTI-SENSE systeem en voel het verschil!
Blue dCi 115 en Blue dCi 115 EDC
Met deze motor - met handmatige versnellingsbak of automatische versnellingsbak met dubbele koppeling en 7 versnellingen - combineer je kracht en veelzijdigheid terwijl je je verbruik onder controle houdt. Zet je schrap!
E-TECH PLUG-IN HYBRID
Laat je verleiden tot een unieke rijervaring! De oplaadbare E-TECH hybride aandrijving is het resultaat van meer dan 150 patenten die onze Renault experts hebben ontwikkeld. Dit aandrijvingssysteem combineert een 1,6 l benzinemotor van de nieuwste generatie met roetfilter, twee elektromotoren, een versnellingsbak met meerdere modi zonder koppeling en een batterij van 9,8 kWh, waarvoor we respectievelijk teruggrepen naar onze knowhow op het vlak van Formule 1 en Z.E.. Het resultaat? Minder brandstof, minder CO2 en dus minder kosten!
Het elektrische rijbereik bedraagt tot 65 km(1) in de stadscyclus en tot 50 km (2) (max. 135 km/u) in de gemengde cyclus. De wagen start automatisch in de elektrische modus. Bovendien geniet je dag in dag uit van de vele voordelen die elektrisch rijden je biedt. Dankzij de hybride modus rij je waarheen je wilt. Stil, comfortabel, responsief en wendbaar... klaar voor ongeëvenaard rijplezier?
WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedures): met dit nieuwe protocol bekomen we resultaten die beter aansluiten bij de werkelijk vastgestelde resultaten tijdens dagelijkse trajecten, in vergelijking met de NEDC-norm.
(1) in de stadscyclus WLTP (onder voorbehoud van de definitieve homologatie)
(2) in gemengde cyclus WLTP (onder voorbehoud van de definitieve homologatie)
Nieuwe Renault MEGANE Grandtour in detail
Ontdek ook...