R.S. Trophy Nieuwe Renault MEGANE R.S.

MEGANE R.S. Trophy sportwagen
  • MEGANE R.S. Trophy buitenkant, voorkant

Klaar voor een rondje op het circuit?

Herontdek de exclusieve Trophy versie van de Nieuwe MEGANE R.S.... Klaar? Start! 

Met deze versie heb je meteen een flinke voorsprong.

  • MEGANE R.S. Trophy buitenkant, voorkant
  • MEGANE R.S. Trophy velgen
  • MEGANE R.S. Trophy achterkant

Exclusief design en exclusieve uitrustingen

MEGANE R.S. Trophy achterkant

Een sensueel en sportief design

Toon je stijl! F1 voorspoiler met Trophy logo, rode Brembo® remklauwen, Fuji Light 19” velgen en Bridgestone® S007 banden, haaienvinantenne en getinte zijruiten achteraan... de Nieuwe MEGANE R.S. Trophy herken je al van ver. Binnenin word je verwelkomd in een uniek interieur in rood en grijs met comfortabele Recaro kuipstoelen in Alcantara© leder.

Interieur, dashboard - MEGANE R.S. Trophy

De allerbeste Renault Sport technologieën

R.S. Monitor en R.S. Drive knop, Launch Control, Multi change Down… Geniet van een unieke rijervaring dankzij onze geïntegreerde, exclusieve Renault Sport technologieën, die je rechtstreeks bedient op het hoogwaardige Renault Sport bestuurdersscherm van 10’’ en het centrale EASY LINK scherm van 9,3’’.

Cup-chassis MEGANE R.S. Trophy

Exclusief Cup-chassis

Om de allerbeste prestaties op het circuit neer te zetten, combineert de Nieuwe MEGANE R.S. Trophy een 1,8 l motor met 300 pk met een exclusief Cup-chassis. Het verschil zit in de sportieve details! Zijn grootste troeven? Een mechanisch Torsen® beperkte slipdifferentieel, schijfremmen vooraan in twee materialen, krachtigere schokdempers en veren, en stijvere koersstabiliserende assen. Het doel? Nog sensationelere sportprestaties!

De Nieuwe Renault MEGANE R.S. in detail

Door verder te surfen op deze site aanvaardt u dat Renault en zijn partners cookies gebruiken om het functioneren en de efficiëntie van de site te analyseren, u publiciteit voor te stellen die overeenstemt met uw interesses en uw gebruik op sociale netwerken.
Meer weten