Ontdek de motoren
Renault MASTER
De Renault MASTER komt in vier verschillende motorisaties. En dankzij de Twin Turbo-technologie kunt u uw brandstofverbruik tot 6,9 l/100 km* verminderen, wat de Renault MASTER tot een van de zuinigste wagens binnen zijn segment maakt.
Klik om te vergelijken
dCi Energy 110 en 130 motoren
Dieselmotoren
Rijdt u vooral in de stad? Kies dan een Turbo-motor voor uw Renault MASTER. De dCi 110-motorisatie levert een vermogen van 110 pk en een koppel van 285 Nm aan 1250 tpm. Kiest u voor 130 pk, dan kunt u rekenen op een nog meer uitgesproken acceleratie met een koppel van 310 Nm aan 1250 tpm.
ENERGY dCi 140 en dCi 170 Twin Turbo motoren
Dieselmotoren
Vervoert u vaak zware ladingen over lange afstanden? Kies dan voor de ENERGY dCi 140 Twin Turbo-motorisatie met het oog op meer vermogen, een hoger koppel en een betere brandstofzuinigheid. Aan 1500 tpm beschikt u over 340 Nm bij de 140 pk motor en over 360 Nm bij de 170 pk motor. Gas geven en accelereren verlopen bijzonder dynamisch terwijl u kunt rekenen op optimaal rijcomfort. Dankzij de Twin Turbo-technologie – samen met het Stop & Start-systeem en de energierecuperatie tijdens het remmen en vertragen – slaagt de Renault MASTER erin om met zijn verbruik van amper 6,9 l/100 km** onder de grens van 7 l/100 km* te blijven.
De innovatie van Twin Turbo
Met zijn ENERGY dCi 165 Twin Turbo motor levert de Renault MASTER een van de beste prestaties onder de bedrijfsvoertuigen. Hij sprint in 12 seconden van 0 tot 100 km/u, legt 1000 m af van start tot stilstand in 33,9 seconden en accelereert in de zesde versnelling van 80 tot 120 km/u in minder dan 16 seconden.
Kies voor prestaties
Verminder uw verbruik
Combineer rijgedrag en prestaties dankzij de Twin Turbo-technologie die koppel aan een laag toerental en een verbeterd vermogen verenigt met het oog op ultiem rijplezier. De Twin Turbo-motoren bestaan uit twee turbocompressoren die in serie zijn gemonteerd. De eerste turbo met lage inertie levert een hoog koppel in de lage toerentallen met het oog op een grotere efficiëntie tijdens het starten en weer optrekken. De tweede turbo neemt de hogere toerentallen voor zijn rekening. Hij levert een groter vermogen zonder de indruk te geven dat de motor aan kracht verliest. Dankzij deze technologie werkt de motor optimaal en kunt u rekenen op een lager verbruik en minder CO2-uitstoot.