MY ZE Services app wordt vervangen
Jouw Z.E. Connected Services verhuizen naar een nieuwe app. Jouw MY Z.E. App is niet langer beschikbaar en is vervangen door de MY Renault-App. Ondanks dat deze app ook de naam "My Renault" heeft, staat deze app los van alle functionaliteiten van de my.renault.be website.
Om gebruik te blijven maken van de Z.E. Connected Services, doorloop je deze stappen:
* Het VIN nummer is het unieke identificatie nummer van jouw auto. Deze staat onder andere op de achterkant van je kentekenbewijs. Indien je de activatiecode van jouw auto niet meer weet, neem dan contact op met Renault klantenservice via 0800-0303.
De voordelen van de MY Renault-app:
Vanaf nu is de MY Renault-app verbonden met jouw elektrische auto:
(1) Beschikbaar in MY Renault APP voor ZOE en optionele voor KANGOO Z.E. en MASTER Z.E. (via TCU, radio of R-LINK)
(2) Beschikbaar in MY Renault APP voor ZOE en optionele met Rlink op KANGOO Z.E .. Niet beschikbaar op MASTER Z.E.
(3) Beschikbaar in MY Renault APP voor ZOE, Beschikbaar in MY Renault APP voor KANGOO Z.E. met R-LINK. Niet beschikbaar op MASTER Z.E.
Manage het opladen
Raadplegen, programmeren, opladen...
of afstand beheren van het laden.
Een vlekkeloze reis
Bereid je reis voor inclusief beschikbare oplaadpunten onderweg.
Geniet van het comfort
Programeer op afstand de airco of verwarming.
MY Renault App
1. DOWNLOAD DE MY RENAULT APP
in de Apple Store of Google Play Store.
2. MAAK JOUW ACCOUNT AAN
door het registreren van jouw gegevens.
3. SYNCHRONISEER
jouw auto met het VIN nummer* en de activatie code van jouw auto.
* Het VIN nummer is het unieke identificatie nummer van jouw auto. Deze staat onder andere op de achterkant van je kentekenbewijs. Indien je de activatiecode van jouw auto niet meer weet, neem dan contact op met Renault klantenservice via 0800-0303.